Жаңалықтар

Тамызда біздің Компания жаңа кеңсеге көшті

21 тамыз 2018 ж.

_Қозғалысқа дайындық бойынша қарқынды жұмыс алдын-ала басталды. Қызметкерлерді компаниямен жылжытуға ынталандырудың жалғыз жолы - қызметкерлердің қажеттіліктеріне негізделген еңбек жағдайларын жақсарту. Сондықтан, барлық қызметкерлер қаланың жоғарғы бөлігінде жұмыс істеу перспективасын «көруге» уақыт кету үшін алдын-ала жаңа офистің құрылысы туралы білетін. Кеңсе құрылысы кезінде барлық қызметкерлерді олардың кеңсесі орналасқан жері көрсетілді, барлық тілектер мен ескертулер мүмкіндігінше ескерілді. Көптеген жұмысшылар жоспарлау, орналастыру, аймақтарды бөлу және жиһазды орналастыру мәселелерін шешуге қатысты. Мұның бәрі оң өзгерістерді қабылдауға ықпал етті және топқа көшу қажет болғанға дейін жаңа жұмыс орнына бейімделуге көмектесті.

Қозғалыстың жалпы дұрыс ұйымдастырылуы үшін келесі факторларды ескеру қажет болды:

• әр қызметкердің жұмыс орындарын орналастыру жоспарына алдын-ала белгілеу;

• кеңсе техникасына қосылуға арналған кеңсе жабдықтарын орналастыруды жоспарлау және компьютердің параметрлерін өзгерту тәртібі;

• Қызметкерлерді және АТ-инфрақұрылымды көшірудің кезең-кезеңмен жоспарын әзірлеу;

• қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ететін және мүліктің сақталуын қамтамасыз ететін логистикалық компанияны таңдау;

• мұрағат құжаттарын орау, таңбалау және тасымалдау;

• Жиһазды орау, өңдеу және жинауды қамтамасыз ететін қызметкерлер тобын анықтау;

• есептеу техникасы мен телекоммуникацияны қосуға және жұмыс уақытында түрлі экономикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін қызметкерлер тобын таңдау;

• мүлікті уақытша сақтау және жиһазды жинау;

• барлық кеңсе керек-жарақтарының және тұрмыстық заттардың алдын-ала қол жетімді болуын қамтамасыз етіңіз;

• аппараттық құралдардың кем дегенде 15% -ы, әдетте, көшуден аман қалмайтынын ескере отырып, кеңсе жабдықтары мен компоненттерінің тұтастығын қамтамасыз етеді.

Біздің қозғалысымыздың нәтижесі келесідей:

• Компанияның үздіксіздігі сақталды.

• Жоспарлы бюджет бойынша ауыстыру шығындары.

• мүлікке зиян және жоғалту - жоқ.

• Компания қызметкерлерінің көшіп-қонуын ұйымдастыруды жоғары бағалау.

Қазіргі уақытта біздің компанияның жаңа жұмыс кеңістігі заманауи кеңсе үшін ең жоғары талаптарға жауап береді. Компанияның бизнес-процестерін тиімді жүзеге асыру үшін қажетті толық инфрақұрылым құрылды.

Кеңседегі жұмыстарды ұйымдастырудағы басты мәселелердің бірі - қызметкерлерге арналған азық-түлік. Жаңа кеңседе тағам дайындау сапасы қатаң бақылауда болатын асхана бар. Түрлі түскі ас мәзірі қаладағы көптеген мейрамханаларға қызықтырады.

Алайда, түскі ас жұмыс берушінің кеңсесінің жалғыз артықшылығы емес. Командада достық атмосфераны қалыптастыру өте маңызды, бұл бейресми қарым-қатынасты болжайды, бұл демалуға арналған орынның қолжетімділігімен қамтамасыз етіледі, сондықтан сіздің бос уақытыңызда жайлы кофе ішуіңізге болады.

Қызметкерлердің автокөліктерін тұрғызу үшін жеткілікті орындардың болуы, сондай-ақ олардың тұрақты сақталуы, кеңсе ғимаратына қолжетімділікке қол жеткізуді бақылау жұмыс берушінің жоғары қамқорлығын көрсетеді.

Оның бірінші қадамы емес екенін ескере отырып, компания өзінің командасын және үйлесімді командасын ұстай алғандығымен мақтана алады. Бізде жеткілікті жастар бар, қызметкерлердің орташа жасы - 33 жыл. Барлық ұялы және орындарды өзгертуге дайын болды. Компания жылжытқанда, олардың барлығын бір қызметкерге қалдырды. Біздің компаниямыздың әр қызметкері оған шынайы құрмет сезінеді және оның жұмысының нәтижесі үшін жақсы жабдықталған жұмыс орнына, компанияның болашағына және болашақта осы компанияда сенімділік сезіміне ие; кірістің орындалуынан әділ бөлу; белгілі бір концессияға және оның әл-ауқатына деген шынайы қамқорлығына байланысты.